Δωρεάν μεταφορικά με αγορές άνω των 49€
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Πως μπορώ σιγουρευτώ για το μέγεθος μου?

Αν δεν είστε σίγουροι για το μέγεθος του παπουτσιού σας, μπορείτε να μετρήσετε το μέγεθος του παπουτσιού σας βλέποντας το μεγεθολόγιο μας στη σελίδα παρουσίασης των πληροφοριών του προϊόντος.

 

2. Πως θα μπορούσα να μάθω εάν ένα παπούτσι είναι διαθέσιμο σε συγκεκριμένο χρώμα / μέγεθος;

Δοκιμάστε να κάνετε κλικ σε μία από τις σχετικές κατηγορίες του κεντρικού μενού επιλογών του ηλεκτρονικού μας καταστήματος (Nέα, Παπούτσια, Νυφικά, που βρίσκεται στα αριστερά του υπομενού (online store) - θα πρέπει να ληφθούν για μια σελίδα όπου μπορείτε να δείτε όλα τα σήματα που μας προσφέρουν σήμερα. Παρακαλώ ελέγχετε συχνά αφού έχουμε προσθέσει νέα σήματα σε καθημερινή βάση! Από τις μάρκες σελίδα μπορείτε να επιλέξετε ένα εμπορικό σήμα που σας ενδιαφέρει και να περιορίσετε την αναζήτησή σας με βάση τα ειδικά ενδιαφέροντά σας.

 

3. Δεν θέλω να λαμβάνω άλλα ενημερωτικά δελτία (newsletters) από την Τσακίρης Μαλλάς Α.Ε. και θα ήθελα να διαγραφώ από την λίστα. Πως μπορώ να το κάνω;

Λυπόμαστε πολύ που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε άλλο ενημερωτικά δελτία με νέα και προσφορές της εταιρείας μας. Η διαγραφή σας είναι πολύ εύκολη και μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους.

  • Μπορείτε να ολοκληρώσετε την απεγγραφή σας επιλέγοντας το αίτημα απεγγραφής (1-click unsubscribe) στο τέλος του ενημερωτικού email που λάβατε.
  • Μπορείτε να μας αποστείλετε την αίτηση διαγραφής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στο [email protected], αναφέροντάς μας εάν επιθυμείτε απεγγραφή από τα newsletter μας ή συνολική διαγραφή από το σύστημα νέων της «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» και ένας από τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών θα προχωρήσει με την διαγραφή σας από τη λίστα ενημερωτικών δελτίων.
  • Μπορείτε να μας ενημερώσετε χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας του ηλεκτρονικού καταστήματος αναφέροντάς μας εάν επιθυμείτε απεγγραφή από τα newsletter μας ή συνολική διαγραφή από το σύστημα νέων της «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» και ένας από τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών θα προχωρήσει με την διαγραφή σας από τη λίστα ενημερωτικών δελτίων.

 

4. Δεν γνωρίζω της εταιρεία σας, δραστηριοποιείστε καιρό στον χώρο του υποδήματος;

Η πορεία της Τσακίρης Μαλλάς AE ξεκίνησε στην Αθήνα το 1969 και γρήγορα καθιερώθηκε ως μια από τις πρωτοποριακές και καινοτόμες εταιρείες στο χώρο του γυναικείου υποδήματος. Έχοντας ως σχεδιαστική φιλοσοφία την δημιουργία συλλογών στοχευμένων στην ανάδειξη της θηλυκότητας και παράλληλα επιμένοντας στην υψηλή ποιότητα των υποδημάτων της τόσο σε επίπεδο υλικών όσο και στην τελειότητα των φινιρισμάτων και εφαρμογής η εταιρεία Τσακίρης Μαλλάς ΑΕ έχει καταφέρει σήμερα να κατέχει ηγετικό ρόλο στην Ελληνική αγορά.

Με σημαντική παρουσία σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες όπως Ιταλία, Ισπανία, Τουρκία, Ουγγαρία, Γερμανία αλλά και σε Ηνωμένες Πολιτείες, Σαουδική Αραβία, Αυστραλία τα εμπορικά σήματα της εταιρείας TSAKIRΙS MALLAS καθώς και αυτά των νεανικότερων συλλογών EXE και SEVEN είναι ήδη ιδιαίτερα αναγνωρίσιμα στην παγκόσμια αγορά γυναικείων υποδημάτων.

 

5. Υπάρχει κάποιος κατάλογος των προϊόντων;

Όχι, μπορείτε να βρείτε όλα μας τα προϊόντα αναρτημένα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα

 

6. Προσπάθησα να αγοράσω ένα προϊόν σας πατώντας το κουμπί Δημιουργία Παραγγελίαςαλλά το προϊόν που είχα στην λίστα μου διεγράφη! Τι συνέβη;

Λυπούμαστε που δεν μπορέσατε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Οι συλλογές που βρίσκονται αυτή την στιγμή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο και δυστυχώς τοποθετώντας ένα προϊόν στο καλάθι δεν διασφαλίζει την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Αυτό συμβαίνει διότι την ίδια στιγμή κάποιος άλλος χρήστης/ πελάτης έχει ήδη προλάβει και έχει πραγματοποιήσει την αγορά του ίδιου προϊόντος. Εάν συμβεί αυτό θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει πως το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο και πως θα πρέπει να το διαγράψετε από το καλάθι σας.

 

7. Μου αρέσει πολύ ένα προϊόν αλλά πριν το αγοράσω θα ήθελα να μάθω εάν υπάρχει πιθανότητα να βγει σε προσφορά/ μειωμένη τιμή σύντομα.

Δυστυχώς δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αυτή την στιγμή ποιοι κωδικοί θα είναι σύντομα σε προσφορά. Ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε προϊόντα σε προσφορά είναι να επισκεφθείτε την ενότητα Sales.

 

8. Προωθητικές ενέργειες προσφορών.

Ανά διαστήματα η εταιρεία «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» αναρτά διάφορες προωθητικές ενέργειες με προφορές ή/και εκπτώσεις. Αυτές οι ενέργειες ενδέχεται να αφορούν μόνο το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, μόνο φυσικά σημεία πώλησης (καταστήματα) ή και τα δύο.

Οι συγκεκριμένες ενέργειες συνήθως παραμένουν ενεργές για όσο υπάρχουν αποθέματα και δεν υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης ή ενδέχεται να σταματήσουν ανά πάσα στιγμή χωρίς κάποια ενημέρωση πρωτύτερα.

 

9. Θα ήθελα να αλλάξω το συνθηματικό μου. Πως μπορώ να το ανανεώσω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;

Μπορείτε αλλάξετε τo συνθηματικό σας εφόσον έχετε ήδη εισέλθει στον λογαριασμό σας. Για να γίνει αυτό δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα :

  • Επισκεφτείτε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στην σελίδα www.tsakirismallas.gr

  • Πατήστε click στο κουμπί ‘Είσοδος’ για να μπείτε στον Λογαριασμό σας χρησιμοποιώντας το παλιό σας email

  • Πατήστε click στο κουμπί ‘Λογαριασμός’

  • Πατήστε την επιλογή ‘Αλλαγή συνθηματικού’ που βρίσκονται κάτω από την κατηγορία ‘Ο Λογαριασμός μου’

  • Γράψτε το παλιό σας συνθηματικό και ενημερώστε τα υπόλοιπα πεδία με το καινούργιο

  • Πατήστε click στο κουμπί ‘εφαρμογή’

  • Εάν έχετε καταχωρήσει με επιτυχία το νέα σας συνθηματικό θα εμφανιστεί το μήνυμα : ‘Επιβεβαίωση Αλλαγής Συνθηματικού. Η αλλαγή του συνθηματικού ολοκληρώθηκε με επιτυχία’

 

10. Είναι ασφαλές να κάνω αγορές μέσω το ηλεκτρονικού σας καταστήματος;

Ναι!! Στην Τσακίρης Μαλλάς ΑΕ κατανοούμε απόλυτα την ανάγκη για την προστασία την προσωπικών σας δεδομένων καθώς και την ασφάλεια πληρωμών. Για τον λόγο αυτό η εταιρεία μας έχει λάβει σχετικά μέτρα ασφαλείας για να προστατέψει τους χρήστες του ηλεκτρονικού καταστήματος από τυχόν παραβάσεις.

 

11. Με ποιόν τρόπο μπορώ να πραγματοποιήσω πληρωμές;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορές με Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα, Μετρητά σε Αντικαταβολή, Paypal και πληρωμή με Klarna.

1. Τι ακριβώς είναι το Paypal?

Το PayPal αποτελεί έναν ασφαλή τρόπο αγοράς, αποστολής και λήψης χρημάτων ηλεκτρονικά. Είναι διαθέσιμο σε πάνω από 190 χώρες και επιτρέπει πληρωμές σε 21 νομίσματα, καθιστώντας το μία ιδανική λύση για διεθνείς συναλλαγές.

 

2. Πως μπορώ να αποκτήσω λογαριασμό στο Paypal?

Μπορείτε να ανοίξετε ένα λογαριασμό στο Paypal στη διεύθυνση

Για να μπορέσετε να ξεκινήσετε να πραγματοποιείτε πληρωμές μέσω Paypal έχετε δύο επιλογές. Είτε θα πρέπει να κάνετε μια τραπεζική κατάθεση στο λογαριασμό του PayPal, ή να δώσετε στο Paypal τα στοιχεία της πιστωτικής (ή της χρεωστικής) σας κάρτας, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα χρέωσης σε κάθε αγορά που κάνετε. Αξίζει να σημειωθεί πως την πρώτη φορά που θα εισάγετε την πιστωτική σας κάρτα στο Paypal, θα χρεωθείτε περίπου 1,5€. Αυτό το ποσό θα εμφανιστεί στο λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας μαζί με ένα κωδικό αριθμό τον οποίο θα πρέπει να εισάγετε στο Paypal για να αποδείξετε ότι είστε κάτοχος της πιστωτικής κάρτας. Το ποσό των 1.5€ μετά την επιβεβαίωση θα σας επιστραφεί και θα είναι διαθέσιμο για την πρώτη αγορά σας.

 

3. Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το PayPal σαν επιλογή πληρωμής?

Πελάτες που διαθέτουν ήδη λογαριασμό Paypal και επιθυμούν να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους με πληρωμή μέσω Paypal, μπορούν να επιλέξουν την επιλογή ‘Πληρωμή μέσω Paypal’ κατά την διαδικασία επιλογής τρόπου πληρωμής. Νέοι PayPal πελάτες θα ανακατευθυνθούν προς τον ιστότοπο του PayPal για να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους και εν συνεχεία θα μπορούν να επιλέξουν την ‘Πληρωμή μέσω PayPal’

 

4. Πως πραγματοποιούνται οι χρεώσεις μέσω Paypal;

Όσοι εγγράφονται για λογαριασμό Paypal θα πρέπει να αποδεχθούν/υπογράψουν σχετικό συμφωνητικό χρεώσεων με το οποίο θα επιτρέπεται σε εμπορικές εταιρείες να αντλούν τις πληρωμές τους απ’ ευθείας από το Paypal. Μόνο τότε οι πελάτες θα είναι σε θέση να έχουν πληρωμές για τις αγορές που πραγματοποιούν σε ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορικών εταιρειών. Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τις χρεώσεις του Paypal σας προτείνουμε να επισκεφτείτε τον ιστότοπο του Paypal.

 

5. Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που έχω απορίες σχετικά με τον Paypal λογαριασμό μου;

Σε περίπτωση που έχτε απορίες σχετικά με τον Paypal λογαριασμό σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του Paypal στο τηλέφωνο 00353 1 436 9111, ή αναζητώντας πληροφορίες στην σελίδα βοήθειας στον ιστότοπο του Paypal <https://www.paypal.com/gr/webapps/helpcenter/home/ >

 

6. Έχω ολοκληρώσει την αγορά μου, πότε θα μεταφερθούν τα χρήματα από τον λογαριασμό μου;

Το Paypal μεταφέρει τα χρήματα από τον λογαριασμό σας αμέσως μετά την ολοκλήρωση της αγοράς σας.

1. Αναζήτηση προϊόντος.

Η αναζήτηση κάποιου προϊόντος στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δε θα μπορούσε να είναι πιο εύκολη! Απλά περιηγηθείτε στον κατάλογό μας κάνοντας κλικ στις διαφορετικές καρτέλες: Νέα Προϊόντα , Παπούτσια, Νυφικά, Τσάντες, Aξεσουάρ και SALES ή χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία αναζήτησης εισάγοντας λέξεις-κλειδιά ή ονόματα μοντέλων (π.χ.: Tsakiris Mallas, EXE, κτλ). Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε με βάση τα "στυλ" που εμφανίζονται στην αρχική σελίδα. Αν ψάχνετε για μία συγκεκριμένη μάρκα, απλά επιλέξτε την στη λίστα των εμπορικών σημάτων για να δείτε τα διαθέσιμα μοντέλα.

 

2. Κράτηση των προϊόντων μου.

Δυστυχώς στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Τσακίρης Μαλλάς ΑΕ δεν μπορούμε να κάνουμε κράτηση προϊόντος, καθώς για να γίνει κράτηση πρέπει πρώτα να έχει γίνει η πληρωμή.

Ωστόσο, όταν βάζετε ένα προϊόν στο καλάθι αγορών σας, παραμένει για ένα μικρό χρονικό διάστημα πριν τεθεί και πάλι διαθέσιμο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα για πώληση. Ως εκ τούτου, σας συνιστούμε να κάνετε την παραγγελία σας το συντομότερο δυνατό για να διασφαλίσετε τη διαθεσιμότητα του προϊόντος.

 

3. Πως μπορώ να κάνω σωστή επιλογή των προϊόντων?

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Τσακίρης Μαλλάς ΑΕ θα βρείτε εργαλεία τα οποία θα σας βοηθήσουν να κάνετε την καλύτερη δυνατή επιλογή και να βρείτε το προϊόν που σας ταιριάζει χρησιμοποιώντας το zoom του προϊόντος και την μεγέθυνση την φωτογραφίας σε μέγεθος που σας επιτρέπει να δείτε το προϊόν με λεπτομέρεια. Στην ίδια σελίδα μπορείτε να βρείτε και την αναλυτική περιγραφή του προϊόντος , όπου θα βρείτε και πληροφορίες με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος που σας ενδιαφέρει, πριν το τοποθετήσετε στο καλάθι σας. Εναλλακτικά, σε περίπτωση που οι πληροφορίες δεν σας καλύπτουν μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 210 9976180 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-19:00) / [email protected]

 

4. Έκανα λάθος την ώρα που καταχωρούσα την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω για να το διορθώσω;

Πριν ολοκληρώσετε τις αγορές σας και μέσα από το εικονίδιο «ΠΡΟΧΩΡΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ», μπορείτε να δείτε εξ' ολοκλήρου την παραγγελία σας και να προβείτε σε ακύρωση (πατώντας το εικονίδιο «ΔΙΑΓΡΑΦΗ» στο προϊόν που επιθυμείτε να ακυρώσετε) ή σε τροποποίησή της, διαφοροποιώντας το προϊόν ή την ποσότητα που έχετε επιλέξει (διαλέγοντας το εικονίδιο «ΑΝΑΛΥΣΗ» ή «ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑΣ» αντίστοιχα). Αφού επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας και για να προχωρήσετε στην χρέωση, επιλέξτε το εικονίδιο «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ».

 

5. Υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου;

Έχετε την δυνατότητα να διαλέξετε μεταξύ απόδειξης λιανικής πώλησης ή τιμολογίου, ως παραστατικό της παραγγελίας σας. Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρείες και ελεύθερους επαγγελματίες, καταχωρώντας στοιχεία όπως το Α.Φ.Μ. και τη Δ.Ο.Υ.

1. Πως θα μπορούσα να αλλάξω μία παραγγελία που είναι σε εξέλιξη;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε μία παραγγελία που βρίσκεται σε εξέλιξη θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 210 9976180 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-19:00). Συνήθως εντός 24 ωρών μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγές.

 

2. Πόσος χρόνος χρειάζεται μέχρι να παραλάβω την παραγγελία μου;

Στόχος μας είναι σας παραδώσουμε την παραγγελία στον συντομότερο  δυνατό χρόνο, απλοποιώντας την διαδικασία αποστολής.
Παρόλα αυτά ο μέσος χρόνος για την εκτέλεση και αποστολή των παραγγελιών ανέρχεται από 2 έως και 8 εργάσιμες ημέρες.

Οι παραπάνω χρόνοι εκτέλεσης & αποστολής παραγγελιών δεν ισχύουν στην περίπτωση νυφικών & custom προϊόντων που είναι χειροποίητα, παράγονται κατόπιν παραγγελίας και θα είναι διαθέσιμα σε διάστημα 15 έως 20 ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας.

Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται στο χώρο που επιλέγετε μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε. Από την ημέρα της αποστολής της παραγγελίας τα προϊόντα, παραδίδονται στο χώρο σας εντός 2-7 ημερών για χερσαίους προορισμούς και νησιώτικους προορισμούς εντός Ελλάδας. Οι παραγγελίες που γίνονται από Βαλκάνια, Κύπρο και τις λοιπές χώρες της Ευρώπης παραδίδονται μέσα σε 3-12 εργάσιμες ήμερες ανάλογα με την χώρα αποστολής και τον επιλεγμένο τρόπο αποστολής (μόνο για Κύπρο υπάρχει η δυνατότητα Express ή Εμπορευματικής αποστολής).

 

3. Μπορεί να γίνει παράδοση της παραγγελίας οπουδήποτε επιθυμώ;

Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται στη διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει κατά την εγγραφή σας ως μέλος. Προκειμένου η παραγγελία σας να αποσταλεί σε εναλλακτική διεύθυνση από αυτήν που καταχωρήθηκε στα προσωπικά σας στοιχεία, μπορείτε να συμπληρώσετε το πλαίσιο με τίτλο «Στοιχεία Αποστολής».

1. Μπορεί να παραλάβει κάποιος άλλος την παραγγελία μου;

Την παραγγελία σας μπορεί να παραλάβει και τρίτο πρόσωπο. Κατά την παράδοσή της θα ζητηθεί από το άτομο αυτό να υπογράψει το Δελτίο Παραλαβής αντί για εσάς κατόπιν επίδειξης αστυνομικής σας ταυτότητας.

 

2. Με ενημέρωσαν από την εταιρεία ταχυμεταφορών ότι το πακέτο μου επιστράφηκε στα γραφεία σας. Τι μπορώ να κάνω στην περίπτωση αυτή;

Υπάρχουν δυο (2) λόγοι για τους οποίους επιστράφηκε το πακέτο στα Γραφεία μας:

A) Απών Παραλήπτης. Σε αυτή τη περίπτωση, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες της εταιρείας courier να παραδώσει το πακέτο στην «πόρτα» σας, ο παραλήπτης δεν τήρησε την συμφωνία σχετικά με την παράδοση της παραγγελίας, καθιστώντας αδύνατη την παράδοση του πακέτου σας.

B) Άγνωστος Παραλήπτης. Με τον όρο αυτό εννοούμε τον παραλήπτη του οποίου τα στοιχεία όπως Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Τ.Κ., Τηλέφωνο Επικοινωνίας κ.α. δεν είναι σωστά ή ακριβή, με αποτέλεσμα να καθίσταται αδύνατη η παράδοση του πακέτου.

Για οποιαδήποτε από τους παραπάνω λόγους, το πακέτο θα επιστραφεί στα γραφεία μας και δεν θα αποσταλεί ξανά. Στην περίπτωση αυτή, καθώς θεωρείται δική σας η υπαιτιότητα, θα χρεωθείτε 3€ για τα έξοδα Επιστροφής και Μεταφορικών τα οποία θα αφαιρεθούν από την συνολική αξία των προϊόντων όταν σας επιστραφεί το χρηματικό ποσό. Παρόλα αυτά, εάν επιθυμείτε να παραλάβετε τα προϊόντα που παραγγείλατε, μπορείτε να προβείτε σε νέα παραγγελία.

 

3. Το προϊόν που παρέλαβα δεν είναι αυτό που παρήγγειλα. Τι πρέπει να κάνω;

Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ ΑΕ» σάς παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα. Η εταιρεία μας θα σας το αλλάξει εφόσον υπάρχει διαθέσιμο σε στοκ είτε μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος είτε μέσω κάποιου φυσικού καταστήματος.

Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο (+30) 210-9976180 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-19:00), έτσι ώστε να μπορέσουμε να εξετάσουμε περαιτέρω το θέμα και να δούμε που ακριβώς βρίσκεται το σφάλμα. Αξίζει να σημειωθεί πως η επιστροφή του προϊόντος είναι δωρεάν από όλη την Ελλάδα, εντός 14 ημερών, κατόπιν συνεννόησης και με την προϋπόθεση πως η αλλαγή δεν γίνεται με την υπαιτιότητα του πελάτη. Σε διαφορετική περίπτωση υπαιτιότητας η εταιρεία δεν επιβαρύνεται με το κόστος μεταφορικών της επιστροφής των προϊόντων.

Tip: Σε περίπτωση που χρειάζεται να επικοινωνήσετε μαζί μας να έχετε κοντά σας την απόδειξη και τον κωδικό σας για ταχύτερη εξυπηρέτηση.

 

4. Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;

Όταν υπάρχει πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν αυτό και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, ή περισσότερα από ένα προϊόντα που να συμπληρώνουν το κόστος της παραγγελίας σας, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

Η επιστροφή του προϊόντος είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα, πάντα κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ((+30) 210-9976180 (Δευτέρα - Παρασκευή 09:00-18:00), ώστε να επικοινωνήσει με την αρμόδια εταιρεία μεταφορών.

Ειδικά για τα προϊόντα Outlet ή Stock διευκρινίζεται ότι δεν συνιστά ελάττωμα η ύπαρξη συνήθων φθορών και ήπιων αλλοιώσεων που είναι αναμενόμενες στην περίπτωση τέτοιων προϊόντων Outlet ή Stock που δεν τα καθιστούν ακατάλληλα και υπάρχει σχετική σήμανση.

Tip: Σε περίπτωση που χρειάζεται να επικοινωνήσετε μαζί μας να έχετε κοντά σας την απόδειξη και τον κωδικό σας για ταχύτερη εξυπηρέτηση.

 

5. Ποιες είναι η προϋποθέσεις για να επιστρέψω ένα προϊόν;

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει να μας ενημερώσετε εντός επτά (7) ημερών από την παραλαβή στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «[email protected]» γνωστοποιώντας μας τον λόγο επιστροφής ή αντικατάστασης και συμπληρώνοντας τηλέφωνο επικοινωνίας. Στη συνέχεια συνεργάτης από την εταιρεία μεταφορών θα επικοινωνήσει μαζί σας για την παραλαβή του δέματος επιστροφής. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30) 210-9976180 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-19:00).

Προϋποθέσεις επιστροφής:

  1. Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί με τα καρτελάκια τους και την αρχική τους συσκευασία άθικτη.
  2. Να μην ανήκει στην κατηγορία κοσμημάτων (σκουλαρίκια, δαχτυλίδια, βραχιόλια, κολιέ) και αξεσουάρ μαλλιών τα οποία δεν επιστρέφονται, ούτε αλλάζονται για λόγους υγιεινής.
  3. Να μην ανήκει στην κατηγορία custom made και νυφικά παπούτσια, τα οποία δεν επιστρέφονται, ούτε αλλάζονται.
  4. Η επιστροφή να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
  5. Το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κ.ο.κ).
  6. Να βρίσκεται το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν. Επιστροφές στις οποίες έχει φθαρεί η συσκευασία (κουτί παπουτσιών, καρτελάκια, dust bags κλπ) ή το προϊόν δε θα γίνονται δεκτές.

Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση σας προτείνουμε να κρατάτε την αρχική συσκευασία ή να τα συσκευάζετε κατάλληλα -σε ένα μεγαλύτερο κουτί- έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.

 

6. Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για την αλλαγή ενός προϊόντος;

Στις περιπτώσεις που επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει αρχικά να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 9976180 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-19:00) ή στο eMail [email protected] αναφέροντας τον κωδικό του προϊόντος έτσι ώστε να διευκρινιστεί ο λόγος επιστροφής του προϊόντος.

 

7. Ποια είναι γενικά η πολιτική σας σχετικά με επιστροφές;

Εάν επιθυμείτε αλλαγή, αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε, πρέπει να μας ενημερώσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «[email protected]» γνωστοποιώντας μας τον λόγο επιστροφής ή αντικατάστασης και συμπληρώνοντας το τηλέφωνο επικοινωνίας. Στη συνέχεια συνεργάτης από την εταιρεία μεταφορών θα επικοινωνήσει μαζί σας για την παραλαβή του δέματος επιστροφής.

Η πρώτη επιστροφή του δέματος είναι εντελώς δωρεάν εντός Ελλάδος.

Η πρώτη επιστροφή και επαναποστολή προϊόντων, με την προϋπόθεση ότι είναι ίσης αξίας με της αρχικής παραγγελίας, πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για Κύπρο & ΕΕ.

Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά μόνο αλλαγές κι επιστροφές στην Ελλάδα. Αν έχει γίνει παραγγελία από την Κύπρο ή οποιαδήποτε άλλη χώρα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30) 210 9976180 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-18:00 EET) ή μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης (e-mail) «[email protected]».

Για αλλαγές κι επιστροφές παραγγελιών με τρόπο αποστολής «παραλαβή από το κατάστημα» αρμόδιο είναι το φυσικό κατάστημα που είχε επιλεγεί από τον πελάτη για παραλαβή - προϊόντα Outlet ή Stock μπορούν να επιστραφούν μόνο μέσω του eshop.

 

8. Αλλαγές στα εκπτωτικά προϊόντα γίνονται;

Ναι! Στα εκπτωτικά μας προϊόντα ισχύει η γενική πολιτική αλλαγών!

Για αλλαγές κι επιστροφές παραγγελιών με τρόπο αποστολής «παραλαβή από το κατάστημα» αρμόδιο είναι το φυσικό κατάστημα που είχε επιλεγεί από τον πελάτη για παραλαβή.