Δωρεάν μεταφορικά με αγορές άνω των 49€
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

H ιστοσελίδα με το domain name «www.tsakirismallas.gr» αποτελεί το ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης των προϊόντων, μέσω του Διαδικτύου, της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ Ανώνυμη Εταιρεία Υποδημάτων και Δερματίνων Ειδών» (εφεξής, χάριν συντομίας, «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ»), που εδρεύει στην Αργυρούπολη Αττικής, Πάροδος Λεωφόρου Βουλιαγμένης, αρ. 60, Αργυρούπολη (ΑΦΜ: 095401550 / Δ.Ο.Υ ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ, Αρ.ΓΕΜΗ: 121569601000).

Μέλημα της εταιρείας είναι η παράθεση των όρων, που διέπουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ», ως ιδιοκτήτριας του ηλεκτρονικού καταστήματος που βρίσκεται στην διεύθυνση «www.tsakirismallas.gr», προς όλους εσάς που θα επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας στην αναζήτηση και απόκτηση των προϊόντων που επιθυμείτε να αγοράσετε από το ηλεκτρονικό κατάστημά της.

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω του «www.tsakirismallas.gr» διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994, ως τροποποιηθείς ισχύει) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις, καθόσον η χρήση και η περιήγηση σας στην ιστοσελίδα «www.tsakirismallas.gr» συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση και συναίνεσή σας με αυτούς.

 

1. ΌΡΟΙ

Η «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρήστες για τυχόν τροποποιήσεις, καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή μέσα από την ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Η «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» διατηρεί το δικαίωμα να ανανεώνει ή να τροποποιεί μονομερώς τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος σύμφωνα με τις ανάγκες της και τα συναλλακτικά ήθη.

Η αλλαγή όρων δεν επηρεάζει παραγγελίες, οι οποίες ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη.

 

2. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Οποιοσδήποτε χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα «www.tsakirismallas.gr» χωρίς να δώσει κάποια προσωπική πληροφορία. Οι περιπτώσεις που θα χρειαστούμε προσωπικά σας δεδομένα (ονοματεπώνυμο, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων, τηλέφωνο κ.ά.) είναι κατά κανόνα για να διεκπεραιώσουμε την παραγγελία σας και να εκπληρώσουμε τις συμβατικές και νόμιμες υποχρεώσεις μας.

Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα «www.tsakirismallas.gr» τηρούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν τις συναλλαγές μαζί σας, την επικοινωνία, την βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από τρίτους ή να χορηγηθούν από την «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» σε τρίτους (με εξαίρεση, όπου προβλέπεται από το Νόμο, στις αρμόδιες και μόνο αρχές). Το ηλεκτρονικό κατάστημα «www.tsakirismallas.gr» λειτουργεί σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία και αυτήν της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τηρεί με ασφάλεια τα προσωπικά σας δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα είστε εγγεγραμμένος σε κάποια υπηρεσία του «www.tsakirismallas.gr». Μετά την λήξη της συναλλακτικής σχέσης με οποιοδήποτε τρόπο τα προσωπικά δεδομένα του πελάτη διαγράφονται.

Επίσης, μπορείτε οποτεδήποτε να προβείτε, εφόσον υπάρχει λόγος, στην αλλαγή των προσωπικών στοιχείων που μας έχετε γνωστοποιήσει, να περιορίσετε ή και να ακυρώσετε την χρήση κάποιων από τα στοιχεία αυτά με τη συμπλήρωση της σχετικής ηλεκτρονικής φόρμας. Σε κάθε περίπτωση σας ενημερώνουμε για την ύπαρξη των δικαιωμάτων πρόσβασης και εναντίωσης που έχετε σύμφωνα με τα άρθρα 12 και 13 του Ν. 2472/1997.

To «www.tsakirismallas.gr» μπορεί κατά καιρούς να χρησιμοποιεί τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου, για να σας ενημερώνει για τη διαθεσιμότητα παρόμοιων προϊόντων και υπηρεσιών. Ωστόσο, σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε τέτοιου είδους μηνύματα, μπορείτε να στείλετε το αίτημά σας στη διεύθυνση «[email protected]».

Προσωπικά δεδομένα στην χρήση πληρωμών της Klarna

Για να σας προσφέρουμε τις μεθόδους πληρωμών της Klarna, μπορεί να διαβιβάσουμε κατά την διάρκεια του checkout προσωπικά δεδομένα όπως δεδομένα επικοινωνίας και συναλλαγών με την Klarna, με σκοπό η Klarna να αξιολογήσει αν πληρείτε τις προϋποθέσεις για τις μεθόδους πληρωμών της και να σας παρέχει εξειδικευμένες μεθόδους πληρωμών. Τα προσωπικά σας δεδομένα επεξεργάζονται με βάση την πολιτική απορρήτου της Klarna

 

3. ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Το ηλεκτρονικό κατάστημα «www.tsakirismallas.gr» έχει βασική προτεραιότητα την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πλέον σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του ηλεκτρονικού καταστήματος «www.tsakirismallas.gr» επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:

 

ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗ

Το ηλεκτρονικό κατάστημα «www.tsakirismallas.gr» χρησιμοποιεί την τεχνολογία SSL (Secure Sockets Layer). Το συγκεκριμένο πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer) είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (websites). Μέσω αυτής της τεχνολογίας κάθε στοιχείο που καταχωρείτε στην ιστοσελίδα μας κρυπτογραφείται/ κωδικοποιείται πριν βγει online προστατεύοντας, έτσι, προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους.

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με την χρήση κάρτας διεκπεραιώνται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha e-Commerce" της Alpha Bank η οποία χρησιμοποιεί κρυπρογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit SSL (Secure Sockets Layer). Οι πληροφορίες, που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από ένα μηχανισμό ο οποίος εξακριβώνει αυτόματα, εάν τα δεδομένα έχουν υποστεί αλλαγή κατά τη μεταφορά.

Η κρυπτογράφηση είναι ουσιαστικά ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρις ότου φτάσει στον αποδέκτη της που θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με την χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

 

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΗ - ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Επιπλέον προσωπική ασφάλεια αποτελεί το όνομα χρήστη (username) και ο προσωπικός κωδικός ασφαλείας (password) που δίνετε, όταν γίνεστε μέλος του «www.tsakirismallas.gr». Με αυτόν τον τρόπο κάθε φορά που τα χρησιμοποιείτε, σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοχεία.

Κατά την παραγγελία σας και εφόσον έχετε συνδεθεί με το όνομα χρήστη (username) και με τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password) στο ηλεκτρονικό κατάστημα «www.tsakirismallas.gr» η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματά μας κρυπτογραφείται με χρήση κλειδιού 128bits. Κάθε φορά, δηλαδή, που στέλνετε πληροφορίες προς το σύστημα ο browser τις κρυπτογραφεί πρώτα με χρήση κλειδιού 128bits και στη συνέχεια τις στέλνει στο σύστημα.

Όπως προσέχετε τις συναλλαγές σας με τις πιστωτικές σας κάρτες και δεν αναφέρετε σε κανέναν το PIN σας, έτσι και τους συγκεκριμένους κωδικούς (όομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης) πρέπει να τους φυλάσσετε με προσοχή και να μην τους δίνετε ποτέ σε τρίτους, ούτως ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος τα στοιχεία αυτά να περιέλθουν σε τρίτους.

Συμβουλή: Κατά την δημιουργία του προσωπικού κωδικού ασφαλείας (password) χρησιμοποιείστε σύμβολα σε συνδυασμό με με αλφαριθμητικούς χαρακτήρες. Για λόγους ασφαλείας θα μπορούσατε να αλλάζετε το password ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. αριθμός τηλεφώνου, ημερομηνία γέννησης, συνεχόμενοι αριθμοί κ.ά.).

 

4. ΠΩΛΟΥΜΕΝΑ ΕΙΔΗ - ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Η «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» δεσμεύεται για την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών σχετικά με τα διαθέσιμα προς πώληση προϊόντα. Στοιχεία για το κάθε προϊόν μπορείτε να πάρετε ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που παρατίθενται στις ιστοσελίδες μας επιλέγοντας το αντίστοιχο προϊόν, υπό την επιφύλαξη τυχόν τυπογραφικών λαθών που έχουν διαφύγει της προσοχής μας ή λόγω διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας για τεχνικούς ή άλλους λόγους.

Σε όλα τα προϊόντα που περιέχονται στο «www.tsakirismallas.gr» υπάρχουν ενδείξεις για την διαθεσιμότητά τους. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να γίνει σαφές ότι οι χρόνοι παράδοσης της παραγγελίας σας εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων στις αποθήκες μας και τις συνθήκες των παραγγελιών. Εάν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωσή σας περί της μη διαθεσιμότητας του.

 

5. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

Τα δικτυακό κατάστημα «www.tsakirismallas.gr» και όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας του (φωτογραφίες, κείμενα, γραφικά, υπηρεσίες, προϊόντα, ονόματα, εμπορικά σήματα, διασχηματισμοί, λογότυπα και διακριτικά σήματα και γενικά διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» και το ηλεκτρονικό της κατάστημα) αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» και του ομίλου εταιρειών «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» και προστατεύονται σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου. Ως εκ τούτου απαγορεύεται η οποιαδήποτε χρήση των παραπάνω, εκτός από τις περιπτώσεις που έχει χορηγηθεί σχετικό έγγραφο άδειας χρήσης από την «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ».

 

6. ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Στις σελίδες του «www.tsakirismallas.gr» θα βρείτε πληροφορίες για τη διαδικασία και τα βήματα καταχώρησης της παραγγελίας σας, από την προσθήκη του προϊόντος έως και την ολοκλήρωσή της. Θα λάβετε χρήσιμες συμβουλές για τον εντοπισμό και την διόρθωση πιθανών σφαλμάτων κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας (π.χ. σχετικά με το είδος, την ποσότητα, τον τρόπο πληρωμής κλπ).

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα σας σταλεί αυτόματα e-mail με την επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας σας, ενώ θα ακολουθήσει και επόμενο e-mail, το οποίο θα σας ενημερώνει για την αποστολή της παραγγελίας σας, όταν θα έχει αποσταλεί από εμάς.

Για παραγγελίες στις οποίες έχει επιλεγεί ως τρόπος πληρωμής η «παραλαβή από το κατάστημα» (click away), την διευθέτηση και την εξυπηρέτησή τους αναλαμβάνει το φυσικό κατάστημα που έχει επιλεγεί για την παραλαβή.

 

7. ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

Ανά διαστήματα η εταιρεία «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» αναρτά διάφορες προωθητικές ενέργειες με προφορές ή/και εκπτώσεις. Αυτές οι ενέργειες ενδέχεται να αφορούν μόνο το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, μόνο φυσικά σημεία πώλησης (καταστήματα) ή και τα δύο.

Οι συγκεκριμένες ενέργειες συνήθως παραμένουν ενεργές για όσο υπάρχουν αποθέματα και δεν υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης ή ενδέχεται να σταματήσουν ανά πάσα στιγμή χωρίς κάποια ενημέρωση πρωτύτερα.

 

8. ΑΛΛΑΓΕΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Εάν επιθυμείτε αλλαγή, αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε, πρέπει να μας ενημερώσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «[email protected]» γνωστοποιώντας μας τον λόγο επιστροφής ή αντικατάστασης και συμπληρώνοντας το τηλέφωνο επικοινωνίας. Στη συνέχεια συνεργάτης από την εταιρεία μεταφορών θα επικοινωνήσει μαζί σας για την παραλαβή του δέματος επιστροφής.

Η πρώτη επιστροφή του δέματος είναι εντελώς δωρεάν εντός Ελλάδος.

Η πρώτη επιστροφή και επαναποστολή προϊόντων, με την προϋπόθεση ότι είναι ίσης αξίας με της αρχικής παραγγελίας, πραγματοποιείται χωρίς επιβάρυνση για τον πελάτη εντός Κύπρου & ΕΕ.

Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά μόνο αλλαγές κι επιστροφές στην Ελλάδα. Αν έχει γίνει παραγγελία από την Κύπρο ή οποιαδήποτε άλλη χώρα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30) 210 9976180 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-18:00 EET) ή μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης (e-mail) «[email protected]».

Για αλλαγές κι επιστροφές παραγγελιών με τρόπο αποστολής «παραλαβή από το κατάστημα» αρμόδιο είναι το φυσικό κατάστημα που είχε επιλεγεί από τον πελάτη για παραλαβή.

 

Προϋποθέσεις επιστροφής :

  • Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί με τα καρτελάκια τους και την αρχική τους συσκευασία άθικτη.
  • Να μην ανήκει στην κατηγορία κοσμημάτων (σκουλαρίκια, δαχτυλίδια, βραχιόλια, κολιέ) και αξεσουάρ μαλλιών τα οποία δεν επιστρέφονται, ούτε αλλάζονται για λόγους υγιεινής.
  • Να μην ανήκει στην κατηγορία custom made και νυφικά παπούτσια, τα οποία δεν επιστρέφονται, ούτε αλλάζονται.
  • Η επιστροφή να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
  • Το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κ.ο.κ).
  • Να βρίσκεται το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν. Επιστροφές στις οποίες έχει φθαρεί η συσκευασία (κουτί παπουτσιών, καρτελάκια, dust bags κλπ) ή το προϊόν δε θα γίνονται δεκτές.

 

Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση σας προτείνουμε να κρατάτε την αρχική συσκευασία ή να τα συσκευάζετε κατάλληλα -σε ένα μεγαλύτερο κουτί- έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.

Έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους για τους παρακάτω λόγους:

 

1. ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» σας παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο, χρώμα ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα.

Η επιστροφή του προϊόντος είναι δωρεάν από όλη την Ελλάδα.

 

2. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Όταν υπάρχει πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν αυτό και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, ή περισσότερα από ένα προϊόντα που να συμπληρώνουν το κόστος της παραγγελίας σας, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

Η επιστροφή του προϊόντος είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα, πάντα κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών +30 210-9976180 (Δευτέρα - Παρασκευή 09:00-18:00), ώστε να επικοινωνήσει με την αρμόδια εταιρεία μεταφορών.

Ειδικά για τα προϊόντα Outlet ή Stock διευκρινίζεται ότι δεν συνιστά ελάττωμα η ύπαρξη συνήθων φθορών και ήπιων αλλοιώσεων που είναι αναμενόμενες στην περίπτωση τέτοιων προϊόντων Outlet ή Stock που δεν τα καθιστούν ακατάλληλα και υπάρχει σχετική σήμανση.

 

3. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Εάν επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε, πρέπει να συμπληρώσετε στο e-mail επικοινωνίας το μέγεθος (αν χρειαστεί) και τον κωδικό ή τους κωδικούς των προϊόντων που επιθυμείτε και θα επικοινωνήσει μαζί σας συνεργάτης μας. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο (+30) 210-9976180.

Σε περίπτωση που το προϊόν που είναι ελαττωματικό ή δεν ταιριάζει στο πόδι σας, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών (για μία φορά ανά παραγγελία, χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση), πάντοτε κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (+30 210-9976180), Δευτέρα - Παρασκευή 09:00-18:00) και μόνο μέσω της ταχυμεταφορικής εταιρίας, την οποία θα σας υποδείξουμε.

 

4. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης και -μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί- να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που καταβάλατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς και αφού επικοινωνήσετε πρωτίστως με το τηλεφωνικό μας κέντρο.
Εξαιρούνται όλα τα προϊόντα της κατηγορίας κοσμημάτων (σκουλαρίκια, δαχτυλίδια, βραχιόλια, κολιέ) και αξεσουάρ μαλλιών, τα οποία δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.

Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά με courier που θα σας υποδείξει η «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ». Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή), πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό  ή μέσω Paypal. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων από τον ποιοτικό μας έλεγχο και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση.

Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος από τον αγοραστή, εφόσον αυτός βρίσκεται εκτός κράτους της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, ο πωλητής θα αφαιρεί από το ποσό που θα επιστραφεί το κόστος που υποχρεώθηκε να καταβάλει για τελωνειακές επιβαρύνσεις και συναφείς δαπάνες.

Για να ενημερωθείτε σε σχέση με την ακριβή ημερομηνία της επιστροφής χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τράπεζα σας.

Τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα «www.tsakirismallas.gr» μπορούν να αλλαχθούν σε κάποιο από τα φυσικά μας καταστήματα, πάντα κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, (+30) 210-9976180 (Δευτέρα - Παρασκευή 09:00-18:00, εκτός Σαββάτου, Κυριακής & αργιών) - προϊόντα Outlet ή Stock μπορούν να επιστραφούν μόνο μέσω του eshop.

 

5. ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Εντός Ελλάδας

Η πρώτη επιστροφή και επαναποστολή προϊόντων πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σας υποδεικνύουμε, είτε το αποστέλλετε με την ACS Courier).

Μετά την πρώτη επιστροφή και επαναποστολή παραγγελιών και για κάθε επιπλέον επιστροφή, θα υπάρξει χρέωση €2,00 για κάθε επιστροφή και €2,00 για κάθε επαναποστολή προϊόντων.

Όλες οι επιστροφές γίνονται με την ACS Courier. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιστρέψει προϊόν με κάποια άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών η Εταιρεία μας ανάλογα με την περίπτωση δικαιούται:

  • Να μην επωμιστεί το κόστος επιστροφής και το κόστος επιστροφής θα αφαιρεθεί από το ποσό που θα επιστραφεί στον πελάτη
  • Να μην κάνει δεκτή οποιαδήποτε επιστροφή την βαραίνει με κόστος αποστολής και πραγματοποιείται με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών.

 

Κύπρος

Η πρώτη επιστροφή και επαναποστολή προϊόντων, με την προϋπόθεση ότι είναι ίσης αξίας με της αρχικής παραγγελίας, πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής με την Γενική Ταχυδρομική.

Για την Κύπρο η χρέωση μετά την πρώτη επιστροφή και επαναποστολή παραγγελιών και για κάθε επιπλέον επιστροφή είναι €8,00 για κάθε επιστροφή και €8,00 για κάθε επαναποστολή προϊόντων.

Όλες οι επιστροφές & επαναποστολές γίνονται με την Γενική Ταχυδρομική. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιστρέψει προϊόν με κάποια άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών η Εταιρεία μας ανάλογα με την περίπτωση δικαιούται:

  • Να μην επωμιστεί το κόστος επιστροφής και το κόστος επιστροφής θα αφαιρεθεί από το ποσό που θα επιστραφεί στον πελάτη
  • Να μην θα κάνει δεκτή οποιαδήποτε επιστροφή την βαραίνει με κόστος αποστολής και πραγματοποιείται με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών.

 

Χώρες Ευρωπαϊκής Ένωσης

Η πρώτη επιστροφή και επαναποστολή προϊόντων, με την προϋπόθεση ότι είναι ίσης αξίας με της αρχικής παραγγελίας, πραγματοποιείται χωρίς επιβάρυνση για τον πελάτη εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής με την εταιρεία ταχυμεταφορών που θα σας υποδείξει η εταιρεία μας (TNT – FedEx). Παρόλα αυτά και εφόσον υπάρχουν, σε κάθε περίπτωση τα κόστη εκτελωνισμού βαραίνουν τον πελάτη.

Η εταιρεία δεν θα δεχτεί κανένα πρόσθετο κόστος που θα προκύψει από υπαιτιότητα του πελάτη.

Μετά την πρώτη επιστροφή και επαναποστολή παραγγελιών και για κάθε επιπλέον επιστροφή, θα υπάρξει η ανάλογη χρέωση (με βάση την χώρα επιστροφής & επαναποστολής) για κάθε επιστροφή και για κάθε επαναποστολή προϊόντων.

Όλες οι επιστροφές & επαναποστολές γίνονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών που θα σας υποδείξει η εταιρεία μας. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιστρέψει προϊόν με κάποια άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών η Εταιρεία μας ανάλογα με την περίπτωση δικαιούται:

  • Να μην επωμιστεί το κόστος επιστροφής και το κόστος επιστροφής θα αφαιρεθεί από το ποσό που θα επιστραφεί στον πελάτη
  • Να μην θα κάνει δεκτή οποιαδήποτε επιστροφή την βαραίνει με κόστος αποστολής και πραγματοποιείται με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών.

 

Χώρες Εκτός Ευρώπης

Για παραγγελίες εκτός Ευρώπης το κόστος επιστροφής βαραίνει τον πελάτη από την πρώτη επιστροφή (εξαιρούνται ελαττωματικά προϊόντα που το κόστος επιστροφής βαραίνει την Εταιρεία).

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει να μας ενημερώσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής με την εταιρεία ταχυμεταφορών που θα σας υποδείξει η εταιρεία μας (TNT – FedEx) στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «[email protected]» γνωστοποιώντας μας τον λόγο επιστροφής ή αντικατάστασης και συμπληρώνοντας το τηλέφωνο επικοινωνίας.

Η εταιρεία δεν θα δεχτεί κανένα πρόσθετο κόστος που θα προκύψει από υπαιτιότητα του πελάτη.

Όλες οι επιστροφές & επαναποστολές γίνονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών που θα σας υποδείξει η εταιρεία μας. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιστρέψει προϊόν με κάποια άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών η Εταιρεία μας ανάλογα με την περίπτωση δικαιούται:

  • Να μην επωμιστεί το κόστος επιστροφής και το κόστος επιστροφής θα αφαιρεθεί από το ποσό που θα επιστραφεί στον πελάτη
  • Να μην θα κάνει δεκτή οποιαδήποτε επιστροφή την βαραίνει με κόστος αποστολής και πραγματοποιείται με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών.

 

9. ΠΡΟΪΟΝΤΑ OUTLET

Στην ιστοσελίδα μας και σε επιλεγμένα καταστήματα μας μπορείτε να βρείτε προϊόντα Outlet με εκπτωτική τιμή.

Τα προϊόντα Outlet είναι προϊόντα που μπορούν να φορεθούν χωρίς κανένα πρόβλημα και η ποιότητα κατασκευής τους είναι η ίδια σε σύγκριση με τα υπόλοιπα προϊόντα.

Παρόλα αυτά σε κάποια προϊόντα Outlet ενδέχεται να υπάρχουν κάποιες μικρές φθορές ή ήπιες αλλοιώσεις στα χρώματά τους που όμως δεν δημιουργούν περαιτέρω πρόβλημα καταλληλόλητας.

Ποιο συγκεκριμένα προϊόντα Outlet είναι:

  • αποθέματα προηγούμενης σεζόν
  • αποθέματα καταργημένων εμπορικών κωδικών
  • αποθέματα παλαιών εμπορικών σειρών
  • παλαιά γενικά αποθέματα
  • είδη ξεπερασμένων καταναλωτικών συνηθειών
  • είδη πλεονάζουσας παραγωγής
  • είδη που επιστράφηκαν και/ή αποθέματα λόγω ακύρωσης παραγγελιών
  • είδη που ανήκουν σε δοκιμαστικές ή πειραματικές σειρές ή είναι δείγματα
  • είδη με ελαφρές αλλοιώσεις ή συνήθεις φθορές που δεν τα καθιστούν ακατάλληλα, εφόσον υπάρχει σχετική σήμανση.

 

Αγοράζοντας προϊόντα Outlet από την ιστοσελίδα ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ (https://www.tsakirismallas.gr) δηλώνετε ότι είστε ενήμεροι και αποδέχεστε τους όρους πώλησης Outlet προϊόντων.

Σε περίπτωση που το προϊόν που λάβατε δεν σας ικανοποιεί ή επιθυμείτε την αντικατάσταση του πρέπει να μας ενημερώσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «[email protected]» γνωστοποιώντας μας τον λόγο επιστροφής ή αντικατάστασης και συμπληρώνοντας το τηλέφωνο επικοινωνίας. Στη συνέχεια συνεργάτης από την εταιρεία μεταφορών θα επικοινωνήσει μαζί σας για την παραλαβή του δέματος επιστροφής. Η πρώτη επιστροφή του δέματος είναι εντελώς δωρεάν εντός Ελλάδος.

Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά μόνο αλλαγές κι επιστροφές στην Ελλάδα. Αν έχει γίνει παραγγελία από την Κύπρο ή οποιαδήποτε άλλη χώρα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30) 210-9976180 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-18:00 EET) ή μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης (e-mail) «[email protected]».

Για αλλαγές κι επιστροφές παραγγελιών με τρόπο αποστολής «παραλαβή από το κατάστημα» αρμόδιο είναι το φυσικό κατάστημα που είχε επιλεγεί από τον πελάτη για παραλαβή - προϊόντα Outlet ή Stock μπορούν να επιστραφούν μόνο μέσω του eshop.

 

10. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας πριν την αποστολή και παράδοσή της σε courier θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο (+30) 210-9976180 αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας.

 

11. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

1. ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ / ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ασφάλειας των ηλεκτρονικών πληρωμών η EveryPay είναι αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος (αρ. απόφασης 280/3/23-7-2018 ΦΕΚ Β 3010/25-7-2018) και διαχειρίζεται με ασφάλεια τα στοιχεία των συναλλαγών μέσω καρτών, σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο του προτύπου διαχείρισης ασφάλειας συναλλαγών με κάρτες. Η Everypay είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το πρότυπο διασφάλισης της διαχείρισης συναλλαγών με κάρτες (PCI DSS) και υπόκειται σε περιοδικούς ελέγχους από εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρεία. Όλες οι υπηρεσίες της Everypay γίνονται μέσα από ασφαλείς συνδέσεις με πιστοποιητικά 256 bit SSL. Η EveryPay υποστηρίζει, επίσης, τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας 3D Secure, μία επιπρόσθετη δικλίδα ασφαλείας για κάρτες VISA & MasterCard. Ο πληρωτής τότε θα πρέπει να πληκτρολογήσει τον προσωπικό του μυστικό κωδικό, για να ολοκληρώσει με επιτυχία την συναλλαγή.

2. ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

Ο πελάτης πληρώνει κατά την παράδοση της παραγγελίας στο χώρο του τον υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφοράς ο οποίος ενεργεί κατ’ εντολή της «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ». Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση των εξόδων αντικαταβολής 2,00€ (συμπεριλαμβανομένου του εκάστοτε αναλογούντος ΦΠΑ). Η αντικαταβολή ισχύει μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδος. Επισημαίνεται ότι για παραγγελίες άνω των 500€ για τις οποίες θα επιλεχθεί ως τρόπος πληρωμής η αντικαταβολή η εξόφληση του τιμήματος θα γίνεται στον υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφοράς αποκλειστικά με πιστωτική/χρεωστική κάρτα.

Η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή σε πελάτες που συστηματικά πραγματοποιούν παραγγελίες με αντικαταβολή αλλά δεν τις παραλαμβάνουν.

3. PAYPAL

Μόλις ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση των υποόλοιπων στοιχείων που απαιτούνται για την καταχώρηση της παραγγελίας, θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές site του Paypal, από όπου θα έχετε τη δυνατότητα είτε να συμπληρώσετε απευθείας τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας, είτε να εγγραφείτε και να εισέλθετε (μέσω login) στον ήδη υπάρχοντα λογαριασμό σας στο Paypal και να χρησιμοποιήσετε τα αποθηκευμένα στοιχεία σας.

4. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΕΣΩ eBANKING της PAYGATE

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με ebanking, μέσω της υπηρεσίας paygate της Eurobank, εντός μίας ώρας από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας online. Μόλις εμφανιστεί η κατάθεση σας στον λογαριασμό μας, θα πραγματοποιηθεί η αποστολή της παραγγελίας σας.

Αν δεν έχετε πραγματοποιήσει την κατάθεση των χρημάτων εντός 1 ώρας από την διενέργεια της παραγγελίας, τότε ακυρώνεται αυτόματα. Στις πληρωμές μέσω εμβάσματος ή μεταφοράς μέσω λογαριασμού από άλλη τράπεζα, η αποστολή της παραγγελίας γίνεται μόνο εφόσον το έμβασμα γίνει με έξοδα αποστολέα ("OUR", όχι "SHA"). H επιλογή αυτή είναι διαθέσιμη για συναλλαγές μέσω Ελληνικών τραπεζών.

Στο τίμημα των συναλλαγών δεν περιλαμβάνονται τυχόν επιβαρύνσεις που επιβάλλονται από την χώρα στην οποία βρίσκεται ο αγοραστής, όπου και αποστέλλεται το προϊόν (π.χ. τέλη τελωνείου, εισαγωγής, ειδικοί φόροι κατανάλωσης κλπ.). Τυχόν επιβαρύνσεις που μπορεί να προκύψουν βαραίνουν αποκλειστικά τον αγοραστή.

5. ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ Klarna ΣΕ 3 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ & ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ

Για αγορές που ξεπερνούν τα 30€ μπορείτε να επιλέξετε, στο check out, την Klarna για την ολοκλήρωση των αγορών σας και να πληρώσετε σε 3 άτοκες δόσεις, χρησιμοποιώντας την χρεωστική σας κάρτα.

Ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής είναι απλός: Προσθέστε στο καλάθι το αγαπημένο σας προϊόν & επιλέξτε την Klarna ως τρόπο πληρωμής.

Δείτε το ποσό των 3 άτοκων δόσεων & προχωρήστε στην πληρωμή. Εάν είναι η πρώτη σας αγορά με Klarna, θα χρειαστεί να γίνει η εγγραφή στην υπηρεσία για επιβεβαιωθεί η ταυτότητα σας, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία που θα σας ζητηθούν.

Σημαντικό! Θα χρειαστεί να επισυνάψετε, ένα έγγραφο ταυτοπροσωπίας, για παράδειγμα την ταυτότητα σας, με τη μορφή φωτογραφίας ή αρχείου. Η επεξεργασία όλων των πληροφοριών για τις πληρωμές γίνεται από την Klarna με απόλυτη ασφάλεια.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στο περιβάλλον της Klarna και ολοκληρώστε την αγορά σας!

Μετά την αρχική εγγραφή στην Klarna η χρήση του συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής θα είναι ταχύτερος και ευκολότερος.

Eαν έχετε ήδη πραγματοποιήσει αγορά με την υπηρεσία, μπορείτε να λύσετε όλες τις απορίες σας σχετικά την αποπληρωμή, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Klarna.

Σημείωση: Η δυνατότητα πληρωμής παραγγελιών με Klarna δεν είναι διαθέσιμη για Click Away παραγγελίες.

 

12. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Στόχος μας είναι σας παραδώσουμε την παραγγελία το συντομότερο δυνατό απλοποιώντας την διαδικασία αποστολής.
Παρόλα αυτά ο μέσος χρόνος για την εκτέλεση και αποστολή των παραγγελιών ανέρχεται από 2 έως και 8 εργάσιμες ημέρες.

Λάβετε υπόψη ότι οι παραγγελίες που γίνονται την Παρασκευή ή το Σαββατοκύριακο διεκπεραιώνονται το πρωί της Δευτέρας.

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας η αποστολή θα είναι δωρεάν, εφόσον η παραγγελία υπερβαίνει το ποσό των 49€. Σε παραγγελίες αξίας κάτω των 49€ θα υπάρχει χρέωση μεταφορικών ύψους 3,00€. Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος για επιστροφή χρημάτων ή αντικατάστασης (λόγω μεγέθους ή  χρώματος κλπ.), η πρώτη επιστροφή είναι εντελώς δωρεάν και γίνεται με τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier που θα σας αναθέσει το τηλεφωνικό κέντρο και θα έρθει να παραλάβει από το χώρο σας.

Για παραγγελίες Click & Collect δεν υπάρχει κόστος αποστολής.

 

Α) Αποστολή με εταιρεία ταχυμεταφορών (Courier) 

Τα προϊόντα που παραγγείλατε αποστέλλονται στην διεύθυνση που μας έχετε δώσει μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών «ACS courier», «COURIER CENTER», «Γενική Ταχυδρομική» και «Box Now» -για αποστολές εντός Αττικής. Η «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να χρησιμοποιήσει και άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών ή υπό ειδικές συνθήκες άλλο μέσο παράδοσης (π.χ. επαγγελματία οδηγό).

 

Β) Παραλαβή από το κατάστημα - Click & Collect

Με την δυνατότητα Click & Collect μπορείτε να επιλέξετε το προϊόν που επιθυμείτε με λίγα μόνο κλικ, να επιλέξετε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί για την παραλαβή του και να ολοκληρώσετε την παραγγελία.

Τα βήματα είναι απλά:

1. Προσθέστε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι και επιλέξτε “Παραλαβή από το κατάστημα”. Στην συνέχει εισάγετε τα στοιχεία σας και επιλέγετε το κατάστημά που σας εξυπηρετεί για την παραλαβή της παραγγελίας σας.
2. Όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη, το κατάστημα παραλαβής θα σας ενημερώσει. Στη συνέχεια, μπορείτε να την παραλάβετε από το κατάστημα.
3. Παραλάβετε την παραγγελία σας γρήγορα και με ασφάλεια από το επιλεγμένο κατάστημα.

* Για αλλαγές, ακυρώσεις & επιστροφές μόνο το επιλεγμένο κατάστημα μπορεί να εξυπηρετήσει.
** Για την παραλαβή ο πελάτης ενημερώνετε μόνο από το επιλεγμένο κατάστημα.
*** Ο εκτιμώμενος χρόνος παραλαβής ανέρχεται από 2 έως 8 εργάσιμων ημερών (εξαιρούνται τα Σαββατοκύριακα).

 

Γ) BOX NOW Lockers

Πανελλαδική Παράδοση σε Αυτόματη Θυρίδα Παραλαβής

Με τη νέα μας υπηρεσία μπορείτε να παραλάβετε το δέμα σας όποια ώρα και ημέρα σας βολεύει από όποιο locker σας βολεύει!

  1. Επιλέξτε το «BOX NOW Lockers» ως τρόπο αποστολής κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
  2. Επιλέξτε το «BOX NOW Locker» που σας εξυπηρετεί (π.χ. κοντά στην κατοικία ή την εργασία σας).
  3. Μόλις το δέμα σας είναι έτοιμο για παραλαβή, θα λάβετε ένα μήνυμα με έναν εξαψήφιο XXXXXX κωδικό PIN στο κινητό σας τηλέφωνο.
  4. Θα πρέπει να πληκτρολογήσετε τον κωδικό PIN στο Αυτόματο Μηχάνημα Παραλαβής Δεμάτων, για να παραλάβετε το δέμα σας από την αντίστοιχη θυρίδα όποτε θελήσετε - είναι διαθέσιμο όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα!


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

  • Από την ημέρα της αποστολής της παραγγελίας από εμάς & με τη βοήθεια της BOX NOW, το δέμα σας θα παραδοθεί στο Locker της επιλογής σας σε 24 ώρες.
  • Μπορείτε να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας εδώ.
  • Το δέμα σας θα παραμείνει στη θυρίδα του BOX NOW Express για 48 ώρες. Κατόπιν αιτήματος στο boxnow.gr μπορείτε να παρατείνετε την παραμονή για άλλες 24 ώρες.
  • Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας στο boxnow.gr.
  • Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την BoxNow στο +30 211-1005301 ή στο [email protected]
  • Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο για αποστολές εντός Ελλάδας και για προπληρωμένες παραγγελίες με χρήση κάρτας, PayPal ή Τραπεζικής Κατάθεσης.
  • Η επιλογή αποστολής με BOX NOW αφορά παραγγελίες που περιλαμβάνουν μόνο 1 προϊόν. Το μέγεθος των θυρίδων δεν μας επιτρέπει αποστολές παραγγελιών με παραπάνω από 1 προϊόν.

 

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Οι περισσότερες παραγγελίες θα αποστέλλονται εντός λίγων ημερών από την πραγματοποίηση της παραγγελίας (δεν αποστέλλουμε παραγγελίες τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις αργίες). Επισημαίνουμε ότι οι παραγγελίες που γίνονται την Παρασκευή ή το Σαββατοκύριακο διεκπεραιώνονται το πρωί της Δευτέρας.
Το παραπάνω χρονικό πλαίσιο ενδέχεται να μην ισχύει σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

Από την ημέρα της αποστολής της παραγγελίας από εμάς η παράδοση πραγματοποιείται εντός 2 έως 8 εργάσιμων ημερών για την Ηπειρωτική Ελλάδα, την Κρήτη και τα νησιά (αναφερόμαστε πάντα στην παράδοση στις πρωτεύουσες των νομών και όχι σε απομακρυσμένες περιοχές. Οι παραπάνω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους άσχημων καιρικών φαινομένων, απεργιών, πανδημίας, lockdown και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που θα επηρεάσει τους χρόνους παράδοσης. Λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών που έχουν να διαχειριστούν οι εταιρείες courier και του μεγάλου φόρτου των μηχανογραφικών συστημάτων τους παρατηρούνται σημαντικές καθυστερήσεις στις παραδόσεις, αλλά και στην διαχείριση των παραγγελιών, γεγονός που η εταιρεία προσπαθεί συνεχώς να βελτιώνει.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, θα ενημερώνεστε έγκαιρα από το τμήμα παραγγελιών για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.

Οι παραπάνω χρόνοι εκτέλεσης & αποστολής παραγγελιών δεν ισχύουν στην περίπτωση νυφικών & custom made προϊόντων, που είναι χειροποίητα. Κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας και θα είναι διαθέσιμα σε διάστημα 15 έως 20 ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας.

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΚΥΠΡΟ

Οι περισσότερες παραγγελίες θα αποστέλλονται εντός λίγων ημερών από την καταχώρησή τους (δεν αποστέλλουμε παραγγελίες τα Σάββατα, τις Κυριακές ή τις αργίες). Επισημαίνουμε ότι οι παραγγελίες που γίνονται την Παρασκευή ή το Σαββατοκύριακο διεκπεραιώνονται το πρωί της Δευτέρας.
Το παραπάνω χρονικό πλαίσιο ενδέχεται να μην ισχύει σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

O χρόνος παράδοσης για αποστολές στην Κύπρο εξαρτάται από την επιλογή ενός εκ των δύο ακόλουθων υπηρεσιών:

- Υπηρεσία Economy (Μεταφορά Ακτοπλοϊκώς) με παράδοση εντός 7-12 εργάσιμων ημερών από την αποστολή της παραγγελίας (+€8.00). 

- Υπηρεσία Express (Μεταφορά Αεροπορικώς) με παράδοση εντός 3-5 εργάσιμων ημερών από την αποστολή της παραγγελίας (+€16.00).

Όλες οι αποστολές μας στην Κύπρο πραγματοποιούνται με την Γενική Ταχυδρομική.

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ

Από την ημέρα της αποστολής της παραγγελίας η παράδοση στο εξωτερικό γίνεται σε 7-12 εργάσιμες ημέρες με την εταιρεία «ΤΝΤ».

Κατηγορία 1: η χρέωση είναι 19,50€ και στην κατηγορία αυτή ανήκουν οι παρακάτω χώρες:

BΕΛΓΙΟ, ΓΑΛΛΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ, ΑΥΣΤΡΙΑ, ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΤΣΕΧΙΑ, ΔΑΝΙΑ, ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ, ΟΥΓΓΑΡΙΑ, ΙΡΛΑΝΔΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΣΛΟΒΑΚΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΣΟΥΗΔΙΑ, ΑΓΓΛΙΑ

 

Κατηγορία 2: η χρέωση είναι 45,50€ και στην κατηγορία αυτή ανήκουν οι παρακάτω χώρες:

ΕΣΘΟΝΙΑ, ΛΕΤΟΝΙΑ, ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ, ΜΑΛΤΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΣΛΟΒΕΝΙΑ, ΑΝΔΟΡΑ, ΜΟΝΑΚΟ, ΛΙΧΤΕΝΣΤΑΙΝ, ΝΟΡΒΗΓΙΑ, ΣΑΝ ΜΑΡΙΝΟ, ΕΛΒΕΤΙΑ, ΟΥΚΡΑΝΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΑΛΓΕΡΙΑ, ΚΙΝΑ, ΑΙΓΥΠΤΟΣ, ΓΡΟΙΛΑΝΔΙΑ, ΙΣΛΑΝΔΙΑ, ΙΝΔΟΝΗΣΙΑ, ΙΑΠΩΝΙΑ, ΚΟΡΕΑ, ΚΟΥΒΕΙΤ, ΛΙΒΑΝΟΣ, ΜΑΛΑΙΣΙΑ, ΦΙΛΠΠΙΝΕΣ, ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ, ΤΑΙΛΑΝΔΗ

Κατηγορία 3: η χρέωση είναι 48,50€ και στην κατηγορία αυτή ανήκουν οι παρακάτω χώρες:

ΑΛΒΑΝΙΑ, ΜΠΕΛΑΡΟΥΣ, ΒΟΣΝΙΑ ΚΑΙ ΕΖΕΡΓΟΒΙΝΗ, ΚΡΟΑΤΙΑ, ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΙΣΡΑΗΛ, ΡΩΣΙΑ, ΚΑΝΑΔΑΣ, ΧΟΝΓΚ ΚΟΝΓΚ, ΙΝΔΙΑ, ΜΕΞΙΚΟ, ΗΝΩΜΕΝΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΕΜΙΡΑΤΑ, ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ (ΗΠΑ)

Κατηγορία 4: η χρέωση είναι 69,50€και στην κατηγορία αυτή ανήκουν όλες οι υπόλοιπες χώρες που δεν αναφέρονται πιο πάνω.

Η χρέωση επιβαρύνει τον πελάτη και έχει υπολογιστεί για περιοχές εντός πόλεων. Στην περίπτωση που η αποστολή αφορά απομακρυσμένη περιοχή και τα έξοδα αποστολής διαφοροποιούνται σε σχέση με τα παραπάνω, τότε θα υπάρχει άμεση ενημέρωση για τα επιπλέον έξοδα αποστολής μέσω email πριν την αποστολή της παραγγελίας

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με τις αποστολές παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email: [email protected].

 

13. ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ E-MAIL (NEWSLETTERS)

H «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» και το ηλεκτρονικό κατάστημα «www.tsakirismallas.gr» παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες τους να επιλέξουν την περιοδική πληροφόρησή τους για τα νέα προϊόντα που διατίθενται και για άλλες προσφορές, διακανονισμούς πληρωμής κ.ά. μέσω της αποστολής διαφημιστικών - ενημερωτικών μηνυμάτων στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση.

Το «www.tsakirismallas.gr» δεν χρησιμοποιεί καταχρηστικά την παραπάνω υπηρεσία του. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά newsletters υπάρχει η δυνατότητα απεγγραφής (1-click unsubscribe) στο τέλος του ενημερωτικού email που λάβατε.

Εάν επιθυμείτε να διαγραφείτε συνολικά από το σύστημα αποστολής νέων της «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ», μπορείτε να μας ενημερώσετε χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας του ηλεκτρονικού καταστήματος ή να μας ενημερώσετε με email στο [email protected] αναφέροντάς μας εάν επιθυμείτε απεγγραφή από τα newsletter μας ή συνολική διαγραφή από το σύστημα νέων της «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ».

 

14. ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Για οποιαδήποτε διαφορά, που ενδέχεται να προκύψει μεταξύ της «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» και των χρηστών του ηλεκτρονικού καταστήματος «www.tsakirismallas.gr», θα καταβάλλεται προσπάθεια για φιλική επίλυση μετά από σχετικό έγγραφο αίτημα του χρήστη.

Με γνώμονα την διατήρηση της εμπιστοσύνης των χρηστών, όσον αφορά την διενέργεια αγορών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος «www.tsakirismallas.gr», η «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» αναγνωρίζει και αποδέχεται την προσφυγή στην πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών «Online Dispure Resolution» (ODR) με σκοπό την ηλεκτρονική επίλυση των διαφορών. Μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) στην ιστοσελίδα: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage τόσο οι χρήστες, όσο και η «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» δύνανται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις καταγγελίες τους και να συμφωνήσουν ποιος, από τους αναγνωρισμένους σε κάθε κράτος, φορείς επίλυσης διαφορών που αναφέρονται στην πλατφόρμα επιθυμούν να αναλάβει την εξωδικαστική ηλεκτρονική επίλυση της διαφοράς τους. Ο ιστότοπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στον οποίον μπορούν να απευθύνονται οι χρήστες για περαιτέρω πληροφορίες είναι: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EL

Εφόσον η διαφορά δεν μπορεί να επιλυθεί εξωδίκως, θα επιλύεται με προσφυγή στα κατά τόπους αρμόδια πολιτικά δικαστήρια.

 

15. IP ADDRESSES

H διεύθυνση IP, μέσω της οποίας ο υπολογιστής του χρήστη έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο και συνεπώς στο «www.tsakirismallas.gr», κρατείται για τεχνικούς λόγους και αξιοποιείται αποκλειστικά και μόνο για την συγκέντρωση στατιστικών στοιχείων.

 

16. ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημία που μπορεί να  προκύψει στον χρήστη, λόγω της χρήσης του διαδικτυακού χώρου «www.tsakirismallas.gr». Η «ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ» δεν εγγυάται την αδιάκοπη, αλάνθαστη ή άνευ ιών παροχή υπηρεσιών της ιστοσελίδας της ή άλλων συνδέσμων.

 

17. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ

Οι όροι χρήσης διέπονται από τις διατάξεις του Ελληνικού Δικαίου, του Ευρωπαϊκού Δικαίου και τις σχετικές Διεθνείς Συνθήκες, ερμηνεύονται δε βάσει των κανόνων καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών. Για κάθε διαφορά που είναι πιθανό να προκύψει εξ’ αφορμής των όρων, της ισχύος τους, της ερμηνείας και της λειτουργίας του διαδικτυακού ιστοτόπου «www.tsakirismallas.gr» αρμόδια είναι τα Δικαστήρια της Αθήνας. Εάν κάποιος όρος χρήσης κριθεί άκυρος ή ακυρώσιμος, παύει αυτοδικαίως και παραχρήμα να ισχύει χωρίς να θίγεται η ισχύς των άλλων όρων.